"Dreams are necessary to life." A.N

onsdag 28 juli 2010

"Vårt"ställe


"Vi har bestämt träff på något ställe. Jag hämtar upp dig med bilen för att köra till "vårt" ställe i naturen. När vi rullar iväg lägger jag min hand på ditt bara lår. Du drar upp kjolen lite och visar att du inte har några trosor på dig. Vi smeker varandra tills vi är framme och kan parkera. Redan då är vi eggade och kyssarna blir väldigt eldiga. Vi går ur bilen och upp mot "vårt" ställe. Vi lägger oss ner smeker av varandra kläderna, låter våra händer och tungor vandra över varandras kroppar. Tar inte lång tid inna vi hamnar i 69:an vilket är en av mina favoriter. Vi suger och slickar varandra tills våra kroppar skälver av upphetsning och det blivit dags för mig att komma in i dig. Jag tar dig i issionären, från sidan, bakifrån, du rider, ja vi testar allt vi kan komma på. Till slut kan jag inte hålla emot utan sprutar med ett skrik rätt ut. Vi faller ihop i varandras armar."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar