"Dreams are necessary to life." A.N

fredag 23 juli 2010

Utan ord

"skulle jag vilja bli tagen analt av en kvinna... först kanske med tunga och fingrar för att senare med dildo och på sikt strapon...




på längre sikt ser jag även ett annat scenario framför mig.... *ler*



att kvinnan dessutom har bjudit in en man....(jag har aldrig träffat en man tidigare, ska jag tillägga).... kvinnan beordrar mig då att suga av mannen så att han blir riktigt hård och blöt.... efter ett tag så får den mannen knulla kvinnan medan jag är deras hjälpreda - får slicka och suga då oh då och på både kvinnan och mannen.... antingen så kommer mannen i kvinnans fitta eller sprutar ner henne, därefter så får jag suga/slicka henne ren eller sprutar mannen ner mig i ansiktet och jag får då slicka honom ren...."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar