"Dreams are necessary to life." A.N

måndag 26 juli 2010

Skogen

"En fantasi jag haft rätt länge är när jag är ute i skogen och råkar komma på en tjej som sitter och gör det skönt ..
Hon njuter med stängda ögon där i gläntan, solstrålarna lyser ner på henne och hennes stora sköna bröst hon smeker.
Hon sitter med stängda ögon och jag hör verkligen hur hon njuter..
Jag smyger fram samtidigt som jag hukar mig och på slutet går på knäna in mellan hennes ben där hon dragit upp sin kjol högt upp på låren...
Jag är nu så nära att jag känner hur härligt det doftar av blött kön...
Jag smeker henne upp för låret och över trosan i grenen..mitt finger följer skåran och upp runt klitoris..
Hon stönar till och öppnar ögonen.. Åhhh vad skönt utropar hon.!!! jag är snabbt där med tungan och spelar runt klittan..

det är bara början där ... sedan efter ett antal orgasmer så får hon up med på fötterna och sliter mer eller mindre i mina byxor..
Får fram efter lite jobb mitt stånd som hon genast smeker och drar i..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar