"Dreams are necessary to life." A.N

fredag 2 juli 2010

Hembiträdet

"Jag är en social, trevlig, undergiven man som hoppas på att få en Domina att tjäna. Jag har en dröm om att få bli Hennes städslav. Att få städa, på Hennes order, sköta om Henne och pyssla i hushållet, naken som anstår en slav. Högsta vinsten vore att få hjälpa till när Hon har tjejmiddag/fest, med att servera


i samma praktiska klädsel, dvs ingen alls. Som slav är jag lydig och ivrig att lära mig mer.



Om du inte är intresserad av att hitta en ug, just idag, så kommer jag gärna och städar gärna åt Dig

ändå, utan andra krav än arbetsklädsel : adamsdräkt.

Man kan ju se det som en kul grej, det behöver inte vara frågan om en relation eller vara det

minst avancerat, bara lite vanlig tråkig städning som du kan få gjord medan du tar en fika och

ser på utsikten ;)



Mitt hopp står till dammråttorna...



hembiträdet, snart i en städskrubb nära Dig!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar