"Dreams are necessary to life." A.N

onsdag 21 juli 2010

Härskarinna

"Det börjar med att du bestämmer några enkla regler för att markera skillnaden mellan oss och visa att du har makten: i din närvaro måste jag vara naken, jag måste titta ner och får inte tilltala dig utan tillåtelse. Jag måste visa min underkastelse genom att gå ner på knä för att ta emot dina order och svara "ja, härskarinna". På så sätt har vi gått in i vår relation, du som härskarinna och jag som slav.


Du ger mig order om hur jag ska tjäna dig. Du kanske vill att jag tvättar ditt golv eller rengör dina skor, och du utnyttjar din makt över mig genom att säga till mig att tvätta golvet på alla fyra, eller slicka dina skor rena, och du njuter av att se mig förnedrad på det viset. Du säger även till mig att behaga dig på olika sätt, kanske genom massage, genom att slicka dina fötter eller använda mig som fotpall, eller behaga dig sexuellt.
Du är hård och sadistiskt säger du till mig att göra om allt som inte är perfekt utfört. Du njuter av att ge mig order som är omöjliga att utföra och på så sätt måste du straffa mig...

du kanske först agerar oväntat, du trycker ner mitt huvud mot golvet med din fot och berättar vilken värdelös slav jag är som inte lyder som jag ska. Du kanske kräver av mig att jag själv erkänner att jag har gjort fel och ber dig om förlåtelse. Sedan bestämmer du mitt straff, du beordrar mig att luta mig framåt och tar fram ett spö. Du slår några rappa slag och beordrar mig att räkna slagen. Sedan stannar du upp och njuter av att se mig utblottad och fruktande nästa slag. Du kanske går omkring mig, smeker mig med spöet, och sedan kommer nästa slag oväntat. Du fortsätter tills jag är på bristningspunkten. Du säger åt mig att be om nåd, vilket jag gör, men du slutar inte för det. Först efter det att jag har bett om nåd flera gånger slutar du, du smeker mina skinkor med din hand, det är varmt och rött."
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar