"Dreams are necessary to life." A.N

måndag 12 juli 2010

Sessionen


"Du kommer hem till mig innan jag är hemma. Du hittar nyckeln på det ställe jag sagt den ska vara på. Full av förväntan låser du upp dörren och stiger in. Du hör musik i bakgrunden när du kliver in. Två meter innanför dörren står en stol med en lapp på sittdynan. Du tar fram lappen och läser:


Välkommen!

På denna lapp finner du instruktioner hur jag förväntar mig finna dig när jag kommer hem. Du ska klä av dig alla kläder förutom dina trosor. På ryggstödet på stolen hänger en ögonbindel som du tar på dig när du sätter dig på denna stol. När du tagit på bindeln så har du accepterat att jag kontrollerar dig när jag kommer hem. Dina händer ska du alltid ha bakom ryggen och får inte flyttats ifall jag inte sagt så. Du svarar bara på tilltal.

Kodord:

Stanna för att jag ska sluta med det jag gör just då men fortsätta sessionen (ex stanna smisk)

Avbryt för att hela sessionen ska avbrytas."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar