"Dreams are necessary to life." A.N

fredag 2 juli 2010

Okända gäst

"Jag plingar på din dörr. Du öppnar iförd ett långt linne. Jag stiger in och vi ger varandra en skön kram och jag kysser din hals och smeker med händerna över din rygg. Sen




Vi går in och sätter oss i din soffa du lutar dej bakåt och jag råkar se att du är utan trosor. Jag lutat mig fram kysser dej. Känner din tunga slingra sig mot min. Jag känner dina händer smeka över mina kläder som ett rop att du vill att dom ska bort.



Du drar av mig min skjorta. Smeker min solbruna kropp. Samtidigt som jag kysser dina bröst. Låter tungan virrvla över dina styva vårtor. Låtar mina händer smeka dina ben och känner hur du sakta särar dom så jag ska komma längre mot din varma öppning. Känner hur du hittat min bula. Det bultar skönt och du smeker den mot tyget i byxorna. Jag hjälper dig knäppa upp....



Du puttar mig bak i soffan drar av mig byxorna. Jag ser hur du tar tag i min kuk med dina mjuka händer. Du böjer dig fram och slickar den försiktigt. Sen tar du den i din mun. Aaaa den känns helt underbar.... Du suger så skönt.

Jag är så nära att komma så jag måste dra bort dig.

Jag frågar om du vill visa mig sängen?



Vi stannar brevid sängen kysser varandra. Hett djupt. Samtidigt som våra händer smeker över varandras kroppar. Jag känner med min hand mot din springa och känner hur var och fuktig du är. Låter ett finger sakta glida in och hör dej andas allt djupare samtidigt som du sakta runkar min kuk...........................................................

Jag vill uppleva att få smeka slicka knulla en kvinna så hon blir riktigt tillfredställd..... Älskar att få en kvinna att njuta."

Så skönt i drömmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar