"Dreams are necessary to life." A.N

tisdag 27 juli 2010

Anonymt...

" har fått adress till en tjej som jag inte känner.. ringer på. hon öppnar iklädd en läcker klänning där man anar de härliga brösten. jag ger henne en kram och hon viskar i mitt öra att hon längtar... jag låter min hand vandra ner över hennes rygg, rumpa, bakre sidan av låren och in under klänningen där jag kan känna att hon inte har några trosor på sig...

hon känner utanpå mina byxor på min redan hårda kuk.. vi förflyttar oss till soffan där vi snabbt kommer ut våra kläder. känner, smeker, smakar varandras kroppar och kön. hon vill nu att jag kommer in i henne och jag är inte sen att följa det.. tar henne skönt bakifrån med långa djupa tag...

när vi kommit båda två pustar vi ut en liten stund innan jag klär på mig och går därifrån...

skönt, anonymt och diskret.."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar