"Dreams are necessary to life." A.N

onsdag 14 juli 2010

Kinky

"Drömmer om att vi ses ute i naturen. Du ligger på rygg med knäna uppdragna och smeker dig när jag kommer fram och ser dig.


jag stannar till och klär av mig stälelr min framför dig och runkar sakta medan du ligger och onnar med en grov gurka .. jag får se dig knulla båda hålen med gurnak och du ber mig slicka rent den när den varit i dina båda hål..


jag lägger mig ner och du stälelr dig över mitt ansikte och "tvingar mig" att slicka alla hål .. överallt.. tills du kissar i munnen på mig..
.. mmm  ...slickar din fitta medan du kissar i min mun.. slickar dig bak med och tränger in tungan i baken på dig..
stälelr mig på alla 4 och du smeker min kuk mellan benen smeker min röv och leker med ett finger i min bak
kanske låter du din gurka hälsa på i min röv med ..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar