"Dreams are necessary to life." A.N

lördag 10 juli 2010

Sex på balkonen

"....tänk dig.....dörren till lgh är öppen.....du går in...du är lätt klädd...du vet att en sexig man ligger ute på balkongen...han ligger där...brunbränd...du ser hans bula innanför byxorna....jag tittar upp.....ser dina bennästan över mig...jag smeker med händerna uppåt....

..händerna kommer upp mot din bak......jag reser på mig....vi ser varandra i ögonen....vi vill kyssa varandra och gör det...tungorna virvlar runt varandras.....vi blir mer sugna....du för din hand mot min bula, som växer....jag drar upp din klänning, så att din bak syns....jag smeker och tar tag i den.....vänder på dig..du lutar dig lätt framåt....jag för min tunga smekandes längs din hals...neråt...sen mot din bak....för min tunga mot ditt fuktiga sköte....du stönar till...."
"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar