"Dreams are necessary to life." A.N

måndag 19 juli 2010

Spänning

...står på alla fyra o jag har satt ögonbindel på dej...jag slickar din stjärt o fitta.....du ber mej ta dej men jag lyssnar inte på dej utan fortsätter reta dej...du tycker du hör nåt men är inte säker förren du känner hur någon lägger sig under dej....en hand tar tag om ditt huvud o drar ner dej tills du möts av en hungrig mun...du kysser någon men vet inte vem...under kyssen känner du hur hans kuk glider in i din nu blöta fitta...du stönar till när du sätter dej upp o hans kuk når enda i botten på dej....hela tiden känner du min tunga i ditt bakre hål....du är så kåt o upptagen nu så du märker inget omkring dej o du har ju bindel på dej så du kan ju heller inte se...plötsligt känner du ett ollon nudda dina läppar du tar din hand runt kuken framför din mun o för in den i din mun....hans ollon smakar lätt salt eftersom han är lite blöt på ollonet......medan du ivrigt suger hans kuk o rider han du sitter på kan du känna mer kuk mot dina kinder....dina händer söker o dom hittar två till kukar som är stenhårda ...dina händer börjar snabbt runka dom


....samtidigt suger du kuken du har i din mun....o därbak kan du nu känna hur jag särar dina skinkor o du vet att snart har du min kuk djupt i din stjärt...en tanke i ditt huvud talar om för dej att du har fem kukar som alla vill tömma sin sperma i något av dina hål....du har aldrig varit så kåt i hela ditt liv o vill inget hellre än ta emot all sperma som våra kukar har o vill ge dej....du knullar sakta kuken du sitter på ......en kuk i vardera hand som du runkar....kuken i din mun behandlar du som bara du kan.....jag låter mitt ollon sakta sakta pressas mot dit bakre hål.....hålet gör lite motstånd men till slut öppnar det sig å min kuk kan ta sig in cm för cm ....du stönar till o känner hur du nu fylls i ditt sista tomma hål.....när min kuk är inne i dej i hela sin längd stannar jag till.....för att sen börja knulla dej...du har en kuk i fittan o min i din stjärt som samtidigt gör allt för att du ska bli nöjd...fortfarande har du din bindel för ögonen vilket gör dej mycket kåt...tänk så många kukar men jag vet inte vems....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar