"Dreams are necessary to life." A.N

torsdag 19 augusti 2010

Vinglas


"Vi tömmer våra vinglas tillsammans. Luften är varm, sommardagen har nått sitt slut, en varm dag, kanske årets varmaste. Våra läppar möts, inte för första gången, en lätt beröring men ändå hungrig. Med våra läppar lätt berörande varandras reser vi oss tillsammans från din soffa. Vi går mot ditt sovrum, våra fingrar sammanflätade. Fönstren står öppna, luften stilla, sommarens dofter dröjer sig kvar. Ingen kvällsbris som jagar den på flykt.
Våra händer skils åt och du knäpper långsamt av dig din vita sommarblus och låter den falla. Våra ögon fästa vid varandra knäpper du av dig din bh och mina ögon vilar på dina befriade bröst. Vinterblekheten finns fortfarande kvar där din bikini har dolt dina bröst. Medan jag drar min skjorta över mitt huvud och knäpper upp mina byxor, låter du din kjol falla till golvet och kliver ur dina trosor. Jag klär av mig också…


Tillsammans står vi nakna i ditt sovrum, sängen obäddad, fönstret öppet. Kanske en meter från varandra möts våra blickar för en sekund för att snabbt leta sig ner över varandras kroppar. Dina bröst uppnosigt stirrande på mig, din mage lätt kupad, dina fylliga lår och däremellan din mörkt håriga trekant. Dina ögon på min halvt eregerade kuk, söker sig upp över min mer platta mage och mitt lätt håriga bröst, upp till mitt ansikte där våra ögon möts igen. Ett leende på dina läppar, ett leende på mina.
Vi går varandra till mötes, våra brännande varma kroppar möts, vi står mitt på golvet. Våra händer smeker över varandras ryggar och våra läppar möts igen, inte längre lätt, utan öppet hungrigt. Våra läppar särar sig och våra tungor möt, hungriga av begär, girigt utforskande. Din andhämtning stegras, och du slänger håret bakåt och ser mig i ögonen. Dina händer trevande ner för min framsida, över mitt bröst, över min mage, ner till min kuk, som genast styvnar mellan dina händer. Du gnider den och jag kan inte låta bli att stöna lätt.
Jag kupar mina händer över dina skinkor och pressar din varma kropp mot min och jag kysser dig hårt. Jag gnider mitt stånd mellan dina händer och mot din kropp. Jag känner hur du svarar, hur du hettar av åtrå. Hur du pressar dig mot mig, dina bröst mot mitt. Våra läppar, tungor och tänder i en varm dans.

Så släpper vi taget, vår andhämtning snabb och jagande. Du backar mot sängen, sätter dig på kanten utan att vi släpper ögon kontakten. Du rör dig baklänges upp i sängen, jag följer dig till sängkanten. Ett inbjudande leende leker på dina läppar, din blick dimmig och kåt. Du lägger dig ner med benen tillsammans, lätt böjda, och jag följer dig i sängen, lutar mig över dig och kysser dig på läpparna, försiktigare nu, trevande och sökande. Du lutar huvudet bakåt och åt sidan, mina läppar söker sig till din hals. Jag kysser dig varmt och ömt, låter min tunga leka längs din hals, ner över ditt nyckelben. Min mun söker sig till ditt bröst, kysser dina bröstvårta - först lätt, sedan hungrigare. Jag kupar min hand om ditt ena bröst, känner hur härligt ditt fasta bröst fyller min handflata, medan jag suger det andra bröstets vårta mellan mina läppar, låter tungan spela över den, nafsar lätt. Jag känner hur dina bröst blir hårdare, hur dina bröstvårtor styvnar. Jag hör din andhämtning snabba på igen och hur ett lätt gnyende undsläpper dig. Jag lyfter min blick till ditt ansikte, dina ögon är slutna under rynkade ögonbryn och leendet har förvunnit från din mun och ersatts med en ren kåt njutning.

Jag kupar mina händer över dina bröst och smaker dina vårtor mellan min tumme och mitt pekfinger, först mjukt, sedan hårdare med mer begär. Jag låter min tunga löpa över dina bröst, från det ena till det andra, medan jag fortsätter att massera din vårtor, som nu är alldeles styva, dina bröst nu hårda och fasta.
Så låter jag min tunga glida ner över din mage samtidigt som jag rör mig längre ner själv. Din hud smakar salt av din svett som byter ut över din kropp i det varma rummet. Din hud bränner mot mina läppar, min varma andedräkt bränner din hud. När min mun når ditt könshår sätter jag mig till rätta vid dina ben. Jag särar dina lår så att jag sitter mellan dina ben och våra ögon möts för en sekund, våra blickar båda lika hungriga, lika upphetsade, lika blanka och varma. Mina händer vilar på insidan av dina lår när jag särar dem ytterliggare och jag smeker långsamt deras insidor upp och ned samtidigt som jag vilar ögonen på ditt ansikte. Dina ögon sluts igen och din läppar säras. Dina nacke spänns och ditt huvud böjs bakåt samtidigt som du lyfter ditt underliv mot mig i begär.
Jag pressar dina lår utåt och isär, lutar mig framåt och pressar min mun mot ditt kön som ligger vidöppet framför mig. Jag kan höra hur du drar efter andan och stönar halvkvävt när mina läppar möter dina. Jag låter min tunga försiktigt sära dina blygdläppar, löper nerifrån och upp, smakar dina safter från ditt redan våta kön, för att längre upp möta din klitta. Du stönar högt och pressar ditt underliv mot mitt ansikte när jag hungrigt suger in din klitta mellan mina läppar. Jag flyttar mina händer till under dina skinkor medan min mun utforskar ditt kön, min tunga som tränger in i din våta öppning, mina läppar som nafsar och suger dina blygdläppar och din klitta.

Jag lyfter mig så från dig, ger dig lite andrum. Mina fingrar löper längs ditt våta, håriga kön. Jag särar dina varmvåta läppar, sätter min tumme på din klitta, trycker och roterar samtidigt, masserar den hårdare och hårdare. Ditt underliv rör sig hungrigt, pressar dig mot mina hand. Med min andra hand låter jag ett finger glida in i dig, lyssnar på dina stönande, känner hur din muskulatur sluter sig kring mitt finger, som jag låter glida ut och in, så långt in jag kan. Min tumme kvar på din klitta, mitt finger långt inne i dig, masserande din slidas övre insida, som om jag med mitt finger sa: kom hit, kom hit, kom nu!
Så slickar jag dig igen, med hela min tunga slickat jag dig hungrigt. Mitt finger vått av dina safter glider ur dig och ner mellan dina skickor. Med tungan mot ditt kön masserar jag ditt anus med dina egna safter. Sakta ger det vika, sakta blir det vått och öppnar sig för mitt finger. Jag suger din klitta mellan mina läppar, låter min tunga strävt cirkla runt och runt, när mitt finger tränger in i ditt anus. Du våndas och stönar av njutning, och kanske lite pirrande smärta. Ditt varma stjärthål som sluter sig kring mitt finger. Min mun över ditt kön.

När du stönar som mest, och du närmar dig ditt klimax allt mer, så slutar jag. Jag sätter mig upp för att lägga mig bredvid dig. Våra läppar möts för en kort sekund, våra varma kroppar bränner mot varandra, lika svettiga båda två i den varma luften. Jag rullar över på rygg och du sätter dig gränsle över mina lår, tar min kuk, hård och svullen, i din hand. Du tar et stadigt tag om skaftet och rör handen upp och ner med korta rörelser, samtidigt som du roterar handen. Jag sluter mina ögon och känner njutningen skjuta som blixtar genom min rygg. Så lutar du dig fram, samtidigt som stjärt åker bakåt, så att ditt nsikte kommer precis över min kuk. Med ett hårt grepp runt mitt skaft känner jag dina brännheta läppar sluta sig om mit ollon. Jag känner hur du pressar dina läppar samman och långsamt skjuter mitt ollon in i din varma blöta mun. Dina läppar sluter som mitt skaft, dina händer ner under min pung, dina naglar som pressar sig lätt in i pungens undersida skjuter smärta och njutning genom min kropp, får mig att stöna högt, nästan vilja gråta.


          
Jag känner din tunga cirkla mitt ollon i din mun, dina läppar runt mitt skaft. Du kan smaka mina första droppar av sperma som pressas ur mig och dina läppar söker sig åter upp längs skaftet till toppen av min kuk. Dina händer än en gång om mitt skaft, kraftigt runkande mig. Du ler mot mig när du lyfter ditt ansikte.
När du så gränslar mig kan jag se dig i månskenet som når oss från fönstret. Eller om det är en gatlykta, jag vet inte så noga. Din kropp lyser av svett. Du sätter dig över mig, vänd mot mig, tar mig i din hand och för mig till ditt kön. Med säker hand hittar du rätt direkt, låter så din kroppsvikt göra jobber och glider neröver mig. Du är så våt och jag så hård att jag glider in direkt i dig. Jag fyller dig, du omsluter mig. Jag känner ditt våta, varma kön omkring mig, du känner mitt pulserande kön fylla dig. Du sluter ögonen och stönar när du sjunker ner över mig, jag ser på ditt ansikte och njuter.

Rytmiskt häver du dig över mig med dina vackra, styva bröst i samma takt. Vi rör oss tillsammans, i samma takt. Jag glider lätt in och ut i dig, känner din fitta sluta sig hårdare omkring min kuk. Jag lyfter en hand till ditt bröst och smeker dig. Min andra hand placerar jag på din höft så att jag kommer åt att massera din klitta med min tumme, i takt med våra rörelser. Jag stönar och du stönar. Vi svettas allt mer, våra kroppar hala av svetten som rinner mellan våra kroppar. Vi bränner oss på varandra där vår hud möts.
Du stönar allt mer. Din kropp får svårare och svårare att röra sig rytmiskt, dina rörelser allt mer spasmiska när ditt klimax närmar sig. Du tar min hand från ditt kön, våt av dina safter, och för den till din mun. Du slickar din egna safter av mina fingrar, dina läppar varma kring mina fingrar, jag känner värmen från din mun. Din kropp rycker mer än häver sig nu och du stönar allt svårare och med en oregelbunden andhämtning. Så spänns din kropp som en fjäder, ett vasst stönande från dina läppar. Din kropp slappnar, så spänns den igen, slappnar, spänns... Jag känner din orgasm som spasmer i dina slidmuskler, hur du hårt sluter dig omkring mig. Jag känner den genom hur hårt du pressar ditt underliv över min kuk.

Så slappnar din kropp slutligen. Du sjunker tungt ner över mig och blir sittande, flämtande efter andan. Du glider bakåt och jag slipper ur dig. Jag ställer mig på knä och vänder dig ifrån mig, dirigerar dig på alla fyra med din inbjudande runda, breda bak mot mig. Med mina händer på din stjärt och min kuk fortfarande hård som stål, söker jag med min hand efter din våta och varma öppning. Jag finner den, särar dina läppar och tar min kuk i andra handen och styr den mot din öppning. Jag pressar mig mot din stjärt och glider in. Jag låter den vara där ett tag, vill inte komma direkt. Jag drar mig bakåt och skjuter in den igen, djupt in i ditt varma inre.
Du tittar över din axel och kan se hur jag blundar, hur jag kniper igen ögonen för att bemästra mitt klimax. Med mina händer på din stjärt skjuter jag mina höfter hårdare och hårdare, snabbare och snabbare, mot dig. För varje juck, juckar du tillbaks. Svetten bränner mellan mina höfter och din stjärt, när jag stönar högt och känner hur din fitta börjar sluta sig kring min kuk igen för varje tag. Jag känner hur du blir trängre och trängre, hur jag får ta i mer och mer för att tränga hela vägen in i dig.


Du reser dig mot mig och jag tar dina bröst i mina händer bakifrån, min kuk fortfarande djupt i dig. Jag kysser din nacke, smakar din svett. Min tunga löper längs din nacke, mitt ansikte borrar sig in i ditt hår, jag smakar din hud. Du skjuter stjärten mot mig och förenar dig i mina stönande. Vår takt ökar, din fitta om min kuk hårdnar. Jag pressar mig så djupt in i dig som jag nånsin kan, mina händer griper hårt om dina bröst. Din rygg bränner mot min mage när jag begraver mina tänder i din axel, stönar, gnyr, stönar, och pressar mig så djupt jag kan in i dig. Jag känner hur det knyter sig i pungen och hur jag tömmer min brännande sperma djupt inne i din kropp. Jag känner hur jag pulserar min sperma och hur du känner att jag kommer djupt inne i dig. Hur jag fyller dig med min varma säd i en sista stönande hetta.
Vi faller samman. Handlöst slår vi mot madrassen och blir liggande, orörliga, med hävande bröstkorgar. Långsamt återhämtar vi oss. Långsamt. Rummet är kvavt och varmt och lakanen är våta av svett och könssafter.
Vill du?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar