"Dreams are necessary to life." A.N

tisdag 3 augusti 2010

Trekant med kvinna och hennes dotter


"Kom att tänka på en annan fantasi jag haft länge.                                    

Jag träffar en tjej på runt 40 år.
Blir hem bjuden till henne av en eller annan anledning. Inte uppenbart för sex, 
men jag gillar klart hennes utstrålning och sköna kroppsformer.
Kommer till henne på eftermiddagen en skön sommardag.
Hon välkomnar i dörren, klädd i kort-kort och en ljus topp. 
Det är en tajt topp som mer visar än döljer hennes sköna former, en mörk spets bh 
omsluter hennes stora bröst. Skulle gissa på att hon har D eller E-kupor.
- Jag har dukat upp fika med ny bakat på uteplatsen på baksidan, säger hon.
- Så tittar vi på det där med teven efteråt som vi pratade om när jag bjöd hit dig, tillägger hon.

Vi går tvärs genom huset och ut på baksidan. 
En sådan här varm sommardag är det skönt att ha en uteplats som ligger i skugga av ett stort träd. 
I trädet hänger det en gunga från en gren, gungan ser ut att ha hängt där i rätt många år. 
Vi fikar, snackar om vädret och hur jag haft det tidigare på sommaren. 
- Vi har haft fantastiskt väder de sista veckorna, säger hon och tillägger
- Så jag har skaffat en jacuzzi som står där borta, och hon pekar en bit bakom mig. 
- Ett ögonblick säger hon, och kilar in i huset. 
Efter ett litet tag kommer hon ut igen bärandes på några badhanddukar, men det mina ögon fastnar på är att hon bytt om till en bikini. 
En sådan där som egentligen bara består av små tyglappar, trosorna ihop knutna på höfterna med små rosetter. 
Så jag blev lite distraherad av att se hennes stora tunga bröst som gungade i den lilla bikinitoppen när hon kom
gåendes över gräsmattan. 
- Jag noterade att du inte bara hade shorts på dig utan badshorts, sa hon. 
Jag var mållös och fick inte fram något svar till henne. 
- Drick upp ditt fika och kom över och sätt dig i jacuzzin, sa hon och knäppte på aggregatet. 
Hon la ifrån sig handdukarna på den uppbyggda trallen runt karet. Klev sedan upp de få stegen upp på trallen och gled sedan ner i vattnet. 
Jag hade redan svept det sista i koppen och på de få stegen över till jacuzzin så drog jag tröjan över huvudet. 
Klev ner i vattnet, det hade en skön temperatur en sådan här varm dag. Vattnet slukade mig när jag sjönk ner i och 
vattnet trängde in i min shorts och kylde ner min lite svullna lem och testiklar. 
- Det här köpet ångrar jag verkligen inte, vi njuter av den varje dag.
- Vi ??, sa jag.
- Ja! Jag och min dotter Christina, hon bor fortfarande hemma. Hon kommer där föresten. 
Jag vänder lite på mig och får syn på henne där hon kommer över gräsmattan mot oss.
Om jag nu blev mållös när jag fick se Anita så var det inget mot dottern. Hon såg ut att vara i 18-20 års åldern.
Vilken kropp, vältränad med även större bröst än sin mamma. Dessutom var ju Christinas bikini nästan bara trådar 
som knappt höll i eller döljde något alls. Jag kände hur blodet genast strömmade betydligt mer till min svullna lem.
Christina kom och gled ner i vattnet, hennes vita bikini blev mer eller mindre genomskinlig. Vårtgårdarna och vårtorna lyste genom det vita tyget. 
- Hej, Jag heter Johan, sa jag och tog Christina i handen och hälsa. Personkemin sprakade mellan våra händer.
Så himla skönt när det stämmer så. Jag tittade på Christina och hennes blick sa allt. Jag hoppades på det bästa. 
Vi försökte hitta saker att prata om där vi satt och njöt. Ganska snart kom vi fram till att vi alla te var singlar och inte träffat 
någon av det motsatta könet på ett bra tag. Våra blickar möttes och jag kände att det var något i luften. 
Bland bubblorna i vattnet så kände jag något mer som rörde mig upp för benet. En smekande hand, men vems var den.
Vi satt så nära varandra så det kunde vara vilken som helst av tjejerna. Nu tror jag inte det spelade någon roll för nu kände jag ytterligare en hand på det andra benet. Mor och dotter kastade små blickar på varandra uppfattade jag. Jag kände att det drogs i mina shorts så jag lyfte lite på min rumpa 
och de drogs rätt resolut av mig. Genast kände jag ett antal fingrar som smekte min nu hårda lem, eller kuk snarare. Jag njöt och lutade mig tillbaka 
Fingrar omslöt mitt skaft, andra fingrar smekte min pung och kulorna. 
- Vad säger du om att mor och dotter tar för sig ? frågade Anita
- Ja, det har jag verkligen inget mot, sa jag samtidigt som mina händer letat sig fram under vattnet till deras höfter och jag hittat deras bikinirosetter.
Jag lossade på rosetterna och mina händer fortsatte med att frilägga och smeka deras sköten. Båda härligt befriade från hår. 
Båda mina händer blev genast upptagna med att smeka deras klitorisar. 
Efter en stund drog Anita mer i kuken och jag flyttade mig högre så jag kom att sitta på kanten. Hon var genast där med munnen, kysste ollonet slickade 
lite längs med skaftet innan hon tog kuken i munnen. Hon klarade inte att ta mig så djupt för jag har ett så pass hårt stånd så den stångar mer upp i gommen. 
Christina hade tagit av sig bikinitoppen och stod upp bredvid mig så jag kunde smeka och ta vårtorna i min mun. Vårtorna styvnade rejält när jag sög och drog lätt i dem med tänderna. Anita var nu sugen på lite annat, släppte min kuk och ställde sig med rumpan mot mig. Jag ställde mig bakom henne och Christina greppade min kuk och styrde ollonet mot sin mammas springa.. Helt klart var ju att de har gjort en hel del tillsammans.
Christina placerade sin andra hand bakom min rumpa och tryckte på så att mitt ollon klöv springan på hennes mamma, jag gled lätt och djupt in i henne. 
Dottern gillade klart vad hon var med om, men var inte nöjd med att bara titta på. Jag kände hur hon fortsatte smeka min rumpa och hennes fingrar 
gled ner för min rumpa och smekte runt min anal. Efter ett litet tag hade hon lyckats få upp ett finger i mig och hon smekte min prostata. Det var jätte skönt, det fingret visste vad det gjorde. Jag kände hur jag genom Chrstinas smekningar blev lite vildare och dunkade Anita hårt och härligt...

När jag skriver detta så är jag ju klart inte oberörd och tankar flyger om vad och hur saker och ting utspelar sig i jacuzzin. Även gungan finns bl a med i tankarna.

Hade du varit nära mig nu så hade du fått det så himla skönt , mycket smekande, slickande och min hårda kuk i flera av dina hål..
Vore underbart att få ge dig av den njutningen."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar