"Dreams are necessary to life." A.N

söndag 8 augusti 2010

På alla fyra

"min sex fantasi är att komma hem till en kvinna hon har sexiga kläder på sig och ögonbindeln jag går in i hennes lägenhet och hon väntar på alla fyra med rumpan puttande och redo att bli slickad bakifrån, jag går in och utan att säga ett ord går jag ner och börjar slicka henne i båda hålen samtidigt som jag tar in ett figer i henne blötta fitta jag gör det till hon kommer i en kraftig orgasm efter det så tar jag henne till sängen jag binder båda hennes händer och börjar slicka henne klitta igen till hon kommer igen för att sen dra ner mina byxor och ta fram min hårda kuk och stoppa den i hennes mun så hon suger utan att kunna röra mig jag reta henne till vannsine smeker hennes fitta tar in fingrar i hennes fitta utan att tar in min hårda kuk efter en stund släpper jag henne och befaller henne att gå ner på alla fyra och tränger i henne bakifrån. resten kan du fantisera om "




Dietpartner.se

1 kommentar:

  1. Grymt sexig att leka med osedda personer och framför allt spela på fantasierna det kan skapa hoss tjejen.

    Jag har en lång historia om detta som heter, "Bunden och utelämnad, men till vem?" om du känner för att läsa.

    SvaraRadera