"Dreams are necessary to life." A.N

onsdag 11 augusti 2010

Ärende

"Jag kommer hem till dig i något ärende, när du öppnar dörren så har du just kommit ur duschen och är klädd i morgonrock. 
När jag ändå är där frågar du mig om jag inte kan hjälpa dig att byta en lampa i klädkammaren. Där inne är det trångt och du står nära mig och assisterar när jag byter lampan. Oskyldigt rör du mig med lätta smekande rörelser, jag känner hur det börjar bli jobbigt. Tittar lite neråt och ser ner i din uringning, jag känner hur jag börjar bli hård. Jag hamnar bakom dig och du trycker upp dig mot mig, jag flämtar till och du känner min hårda lem. Jag börjar bli snurrig plötsligt står du vänd mot mig,jag rör mina händer trevande längs dina armar. Du kommer närmare och plötsligt möts våra läppar, allt börjar snurra och jag kan inte hålla tillbaka nått längre och kysser dig tillbaka...."




Omega 3 + Krill från Natusal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar