"Dreams are necessary to life." A.N

tisdag 10 augusti 2010

Kysser

"Då kommer jag över på besök och börjar kyssa dig direkt i hallen. alla dina kläder åker av och kyssandes går vi in i sovrummet och du lägger dig på sägen. Varsamt går jag med läppar och tunga igenom hela din kropp, från hals, bröst, mage ned till låren. Du är fuktig och bara vänta på att jag ska nära mig din fitta. Sakta börjar tungan leka med dina blygdläppar och du stönar lätt av vällust. Sakta med säkert börjar min tunga jobba intensivare runt och på klitoris. Efter en behaglig färd när du ditt mål med en intensiv orgasm. Tungan börjar sakta om och du känner ett finger komma in i dig. Du smeker dina bröst medans du känner att tungan bestämt börjar jobba fortare igen. När du kommit en andra gång kysser jag dig på dina läppar och lämnar ditt hem. Utmattad och tillfredsställd sätter du på dig dina kläder och sjunker ned i soffan med ett leende....
Det skulle jag kunna tänka mig samtidigt som du får njuta  ;)"


Pharma Optic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar