"Dreams are necessary to life." A.N

söndag 1 augusti 2010

Fantasi nummer...

"Skulle först vilja smeka och kyssa hela din kropp.
Sen vandra långsamt mot musen med munnen. Retas lite först och kysser på låren och runt om innan jag börjar slicka.
Jag älskar att slicka så slickar gärna till en orgasm innan jag ens ska få nåt.
Efter det vill jag att du tar den då stenhårda kuken i din mun och suger så gott även leker med pungen med munnen och handen.
Sen säger jag att jag vill komma in i dig att kuken måste få smaka nu. Lägger dig på rygg tar dina ben på mina axlar så jag kommer djupt in.
Hör dig stöna till när hela kuken pressats in den fyller hela dig så gott. Vill sen fortsätta i flera ställningar och även analt om du gillar det?
Om du gör det vill jag även ta en dildo i ditt ena hål och kuken i andra.
När jag tar dig bakifrån går jag ner och slickar lite till det är gott att göra det bakifrån.
När det sen är dax för mig att komma vill jag spruta över dina bröst eller i din mun.
Avslutar sen med att slicka dig till en orgasm till..."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar