"Dreams are necessary to life." A.N

söndag 22 augusti 2010

En fantasi


"Sitter och väntar i hotellobbyn som vi kom överens om. En hel del tankar far igenom huvudet och visst är jag lite spänd det ska medges. Men hon var ju så fantastiskt vacker på fotona hon skickat och ju mer jag tänker på henne desto mer stiger spänningen.
Men titta där kommer ju någon i entren..kan det vara hon? Nej, inte ännu tydligen. Under ett par minuter blir jag orolig för att jag missuppfattat nåt eller att något annat inträffat, hon kanske inte ville träffa mej.
Vilken lättnad när jag ser henne komma in genom dörrarna, och hon är precis sådär sexig och vacker som hon var på bilderna jag fått. Jag reser mig och hälsar henne välkommen, samtidigt som jag försöker anstränga mig att se så trevlig och kontrollerad ut som möjligt, vilket naturligtvis får till följd att jag istället verkar väldigt spänd och nervös. Hon skrattar till:
- Jag antar att du är lite nervös Lennart?
- Jovisst, säger jag, lättad över att hon inte verkar tycka att det gör så mycket. Jag var lite spänd redan innan och nu när jag ser dig blir jag ju ännu lite mer spänd. Du är ju så läcker så jag nästan tappar talföret helt, säger jag med en blinkning.
Vi fortsätter vår pratstund i hotellbaren och jag bjuder henne på en drink, kanske två. Åh vilken härlig tjej tänker jag hela tiden. Varför har jag inte fått träffa någon sådan tjej tidigare? Drinkarna gör i alla fall att konversationen blir mycket lättsam och vi skrattar och finner att vi faktiskt har en hel del gemensamma intressen, framförallt musik. Det blir sedan tyst ett tag och du blinkar till:
- Men ett av mina stora intressen är sex Lennart, gillar du också det? Säger du med ett blixtrande leende.


Jag känner hur hjärtat bultar, och hur det också börjar bulta längre ner, jag antar att det märks hur påverkad jag blir av hennes fråga. Jag känner att jag inte kan vänta längre utan måste säga hur det ligger till direkt.
- Gud, åhh, ja Sandra. Jag gillar sex väldigt mycket, och min högsta önskan är att få ha sex med just DIG! Säger jag med stönande röst, samtidigt som jag snabbt tänker att jag nu kanske gör bort mig genom att vara för snabb i stegen.
Du fyrar av ett av dina härliga leenden och ger mig en blinkning. Du sänker rösten och under bordet lägger du din hand på mitt ena ben.
- Lennart, jag vill väldigt gärna ha sex med dig nu genast.
Jag hör på din röst att du menar vad du säger och det gör mig ännu mera upptänd och kåt. Jag lägger min hand på din under bordet och sätter mig sedan närmare dig. Utan att fråga mera ser jag dig i dina vackra ögon och tar ditt huvud i mina händer och ger dig en snabb kyss på munnen…
Du blir lite överrumplad men finner dig snabbt:
- Kyss mig mera Lennart, djupare, säger du med flämtande röst.
- Det vill jag, säger jag med grötig röst. Kysser dig djupare och famlar med mina händer över din välformade kropp.
- Vill ha dig nu viskar jag i ditt öra, jag vill knulla dig.
- Ja, det vill jag också, stönar du lågt.
Vi tar hissen upp till hotellrummet. Som tur var är vi själva i hissen för vi hetsar upp varandra ytterligare därinne med kyssar och smekningar. Din sexiga kropp gör mig helt vild av kåthet och jag känner att min kuk står som ett järnspett i byxorna. Detta undgår inte dig när vi står tätt omslingrade i hissen och du blir ännu mer upphetsad av att min kuk trycker mot din kropp genom kläderna.

Äntligen är vi framme på rummet. Stönande får jag fram:
- Nu måste jag få knulla dig, du är en fantastisk tjej, stönar jag fram.
- Det får du Lennart kom, kom säger du med din sexiga röst.
- Smek av mig mina kläder Lennart och smek min kropp.
- Underbart, stönar jag fram.
Steg för steg smeker jag av dig dina kläder och kysser och smeker varje del av din kropp, och för varje sekund som går stiger kåtheten. Jag hör också din andhämtning stegras så du är inte heller opåverkad.
- Du gör det så skönt för mig Lennart, stönar du fram. Fortsätt, fortsätt…..
Jag är inte sen att följa din uppmaning och smeker till sist av dig både bh och trosor. Fantastiskt vilken tjej, tänker jag inombords, det här borde varje man få uppleva.
Stönande smeker jag och kysser din kropp. Jag stannar till vid dom härliga brösten som gör mig helt fascinerad och ytterligare upphetsad. Kysser och smeker dom runda kullarna och slickar lätt på vårtorna. Dina stönanden ökar i styrka och blir djupare och grövre. Slutligen stönar du fram:
- Du måste knulla mig nu Lennart, jag måste få kuk i mig NU!!
Utan att svara placerar jag mig framför dig och lägger upp dina ben på mina axlar och ser hela din härliga kropp framför mig. Din fitta är plaskvåt och väntar hungrigt på min darrande kåta kuk.
Trycker in min kuk långsamt i din härliga sköna fitta. Gud så skön du är!! Börjar knulla dig i djupa långa juck. Jag hör hur våt du är och känner fittsaften rinna ur dig. Det känns fortfarande som i en dröm, jag är så kåt så jag darrar i hela kroppen.
Efter några minuter känner jag hur det pirrar i kuken och jag är på väg att komma, jag stönar högt och vrålar att jag måste spruta min sats.
- Vänta Lennart, jag kommer också nu, skriker du som en riktig knull-slyna. Du kommer i en härligt stönande orgasm och klämmer min kuk härligt med din fitta.
- Jag vill suga ur dig din sats älskling, stönar du…
- Mmmmh stönar jag och drar ur min glänsande kuk ur dig. Räcker dig den svajande darrande kuken och låter den glida in i din sexiga mun.
Det går bara en minut innan jag stönar fram:
- Nu kommer satsen på riktigt, nu kan jag inte hålla mig längre.
Du tar ut kuken ur munnen och runkar och smeker den ryckande kuken och låter den tömma sig på dina sexiga tuttar. Jag ser som i en dimma hur sprut efter sprut hamnar på dom toppiga heta kullarna och rinner långsamt neråt mot din mage och fitta. Till slut har min kuk tömt sig helt och jag slappnar av helt. En härlig känsla av avslappning och frid infinner sig. Jag kysser dig ömt på munnen och viskar:
- Du är helt fantastisk, det var så skönt, får jag fram till slut när jag hämtat andan.
- Det var fint Lennart, viskar du och smeker mig lätt med din hand.
Vi går in i duschen och tvättar varandra och skrattar åt hela situationen. Samtidigt bestämmer vi att gå ut lite på stan och kanske dansa lite eller gå på nån bar eller bio. När vi lämnar hotellrummet säger du med en blinkning:
- Jag ser fram mot fortsättningen när vi kommer tillbaka Lennart….
Jag ler mot dig och tänker inombords: vilken tjej! Här gäller det att inte ligga på latsidan J!
Fortsättning följer….om du vill….."


ESafe.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar