"Dreams are necessary to life." A.N

torsdag 12 augusti 2010

Lektion




"Här ett förslag på en första lektion i din utbildning:

 
Inom en snar framtid ska du befinna dig på ett hotellrum centralt i Stockholm.
Du bokar in dig, helst en vardag, gärna mitt i veckan, vår träff börjar exakt kl 13.00.
(jag står givetvis för hotellkostnaden)

Din klädsel: 
Gärna en stilig elegant kvinnlig stil, lagom utmanande men inte vulgär.
En kort klänning eller en kort kjol med blus, en vacker BH, inga trosor.
Högklackade skor, gärna pumps min 10cm klackar, alt... högklackade stövlar.
Stay-ups eller strumpor med hållare.
Du är givetvis nyrakad och nyduschad, ingen parfym men gärna lite sexig make-up
och lite vackra smycken.. Alltså en vacker stilig qvinna, men ändå redo för leken.

Exakt kl 13.00 låser du upp din dörr till rummet och går och ställer dig mitt i rummet 
med ryggen mot dörren. När du hör mig knacka tre gånger på dörren tar du på dig en 
ögonbindel, drar upp kjolen eller klänningen, böjer dig bredbent framåt och börjar smeka dig.
Har du en favorit dildo, en leksak du älskar att leka med, ta med den och visa mig hur du använder den.

Jag kommer att inspektera dig och när jag märker att du är redo får du smaka på min hårda kuk.
Du ska suga mig, jag vill knulla din mun men då med lyhördhet för dina ev, protester. Avslutningsvis vill jag fylla din mun med varm sperma som jag vill att du sväljer utan protester.

Exakt hur leken sen fortgår får vi testa och prova oss fram men du kan räkna med att bli slickad,
knullad i både munnen i fittan ett antal gånger innan jag lämnar dig.

Jag förväntar mig ett positivt svar inom kort."





ESafe.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar