"Dreams are necessary to life." A.N

tisdag 17 augusti 2010

Förspel

"Vill känna din kvinnliga doft på dina sexiga långa ben, dina bröst
vill jag suga på ...
Vill att du står i hallen och klär av dig till dina sexiga
underklädr.. du lutar dej mot väggen och jag lyfter ditt vänstra ben
... du har sexiga stay-ups på ...
du lutar dig bakåt och framhäver dina sexiga upphetsade bröst... jag
känner din kvinnliga doft och mitt stånd smeker dig mellan dina ben
genom dina sexiga trosor...
Du stönar och förspelet, det långa förspelet börjar...
När vi är sprängkåta, sätter du dig på soffan, smeker mitt
stånd... jag smeker dina bröstvårtor med mitt stånd ... jag njuter...
du vill ha slick mellan benen ... jag böjer mig ner och retar din
klitoris med tungan ... du särar på dina ben, lutar dej bakåt och drar
porrigt i dina bröst medans min tunga fladdrar fortare och fortare på
din kåta slida ,,,

Du vill ha mig inne i dig men jag enbart smeker dina blygdläppar med mitt
eroderade kåta stånd ... smakar på din värme, din fuktighet... din
kvinnliga passion!!!

Puss"

SoChic.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar