"Dreams are necessary to life." A.N

tisdag 21 december 2010

Snygg undergiven liten slynpojk

"Har du lust att snacka med och ha en ung snygg undergiven liten slynpojk som din lilla egna slav? Du får utsatta mig för EXAKT vad som helst, hur kinky, perversa och förnedrande saker det än är.... Jag har inga gränser och skulle verkligen vilja vara din helt egna lilla slavpojk.... Du kanske vill förnedra mig grovt eller kanske till och med skulle vilja ha med fler folk, killar eller tjejer. Tvinga mig suga, se mig bli påsatt eller kanske till och med ha mig som din lilla horpojk och "hyra" ut mig till folk som utsätter mig för saker medan du ser på, kanske till och med filmar... 

Skulle verkligen vilja vara din lilla slav, här har du chansen till en HELT egen slav som du har helt fria händer med... "



Bodyguard.nu



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar