"Dreams are necessary to life." A.N

tisdag 14 december 2010

Dröm







"Vi har efter många mail bestämt oss för att träffas,dagen kommer vi bägge är nervösa inför det som komma skall själv så går jag och funderar på vad 17 har jag givit mig in på.
Det ringer på min dörr våra blickar möts det blir totalt så där pinsamt tyst,min blick klär av dig med ett leende, jag ger dig en varm kram och en puss på din king sen går vi in i min lägenhet,jag ser att du antagligen har stay ups på dig och mitt härta bultar frenetiskt,vi kysser varandra hett och intensiv så att det osar hett,
du ställer dig upp och sakta sakta låter ett plagg i taget falla ner på golvet,du hör hur min andning blir häftigare och häftigare, du klär av mig och du flämtar till när du ser mitt praktfulla stånd,våra heta kroppar möts i en het kyss för nu har djuren i oss vaknat.
Du kysser mig lätt på halsen och vandra ner med din tunga och jag känner hur du försiktigt sluter din mun kring mitt hårda stånd, jag andas häftigare och häftigare jag får panik och försöker streta mot men jag kapitulerar och får världens häftigaste orgasm så jag faller i hop på golvet.
När jag kommer tillbaka till jorden efter denna sköna behandling så tar jag dig till min säng där jag med min tunga utforskar dig mm för mm, min tunga hittar ditt heta sköte och du andas häftigt och vrider dig i njutning, mitt stånd är åter hårt jag låter den sakta sakta sakta glida in i dig du ger ifrån dig en skön suck eller var det ett stön.....faaaan nu vaknade jag...."


Vinn en skidsemester

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar