"Dreams are necessary to life." A.N

onsdag 17 november 2010

Överaskning



"Jag skriver nu till dig ifrån den här profilen, vilken jag har i allra största hemlighet för min man. Anledningen till detta är att jag så gärna skulle vilja överraska honom med en härlig attraktiv kvinna, eller en trekant.... 

Så här har jag tänkt mig; 

Min man och jag bokar in oss på ett hotell (ort bestäms efter vad du och jag anser som lämpligt), du finns också inbokad på samma hotell, i ett eget rum. Framåt kvällen går jag och min man till hotellbaren för att ta en drink, jag kommer på att jag "glömt" något på rummet (jag går då istället till ditt rum och gömmer mig) du går ner till baren och "raggar upp" min man, du kan ju kanske viska i hans öra "detta är en present ifrån din fru". Tillsammans går ni till ditt rum, min man kommer direkt att vara med på noterna...och finna det hela mycket sexigt. Själv skulle jag tycka att det var enormt upphetsande och erotiskt att se min man bli förförd samt att se honom förföra en vacker kvinna...Ni hänger er till varandra och jag "smygtittar" och njuter...kanske deltar jag efter en stund...kanske får ni själva köra loppet ut (du bestämmer). Sedan går vi tillsammans och tar en god middag och därefter fortsätter kanske alla tre i en spännande lek...vem vet vad som händer som bekant är det ju bara fantasin som kan sätta gränser."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar