"Dreams are necessary to life." A.N

söndag 7 november 2010

Dessert


"Föreställ dig detta: Vi träffas över en middag och öppnar en flaska vin som avnjuter tillsammans. Vi umgås, skrattar,pratar och skapar en härlig skön stämning. När vi sedan har ätit klart så går över till desserten, som är du. Vi börjar med att massera hela din kropp med våra 4 händer från, topp till tå. Nu när du ligger helt avslappnad och kåt i min säng tar jag av dig trosan och börjar smeka dig, samtidigt som min vän tar av dig din bh och smeker dina bröst. Vi leker me dig tills du är ordentligt våt och då börjar börjar slicka dig och stimulera din klitoris med min tunga, under tiden som min vän suger dina på bröstvårtor med hans läppar. Vi fortsätter tills du inte längre kan ta det och ber oss att ordentligt knullad dig, och tro mig det kommer du att bli...."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar