"Dreams are necessary to life." A.N

måndag 8 november 2010

Annons från Master





"Jag är en dominant man. Jag är just detta. Jag är inte dominerande på grund av någon överlägsenhet från min sida. Inte för att jag känner att jag är mer intelligent, eller klokare. Jag är inte dominerande på grund av styrka eller massa av min kropp. Jag är inte heller dominerande med alla kvinnor. Men till dig, jag är Master.

Jag är din Mästare först efter att förtjänat ditt förtroende och jag omfamnar din undergivenhet. Jag har tittat in i ditt hjärta och sinne och tydligt ser jag din åtrå och lust. Du har kastat bort din rädsla och hämningar. Du berättar om de behov som ditt hjärta och kropp önskar. Du har gett mig full tillgång till din själ, och jag accepterar det ansvaret och äran.

Du är en kvinna. Du är inte svag eller dålig på grund av det. Du är en rikedom som man måste vårdas. Vi är inte lika. Jag har styrkan i kropp och själ och den instinktiva behovet av att skydda, äga, skydda och ge dig. Du är en kvinna och instinktivt starkare vilja och hjärta. Din tro på mig ger mig mod och riktning. Din styrka skingrar mina tvivel. Dina behov och önskemål uppmuntrar och ger styrka till mina ansträngningar.

Vi är inte lika. Vi är halvor av en helhet. Vi komplettera varandra och gör varandra fullständiga. Min önskan att dominera dig är instinktiv. Det är inte att försämra du inte heller är det förnedrande för dig eftersom du är säker på att vara helt kvinnlig. Vid varje stund och godtar vår värd, och vårt behov av någon att lita på och uppfylla våra behov.

Du är säker, stark och stolt i din kvinnlighet. Du inte skickar in som ett godkännande av underlägsenhet, utan av styrka och passion. Du förväntar dig en man att stå starkt och vara en man. Du önskar och blomstra i styrka och kontroll av en man. I gengäld får du presentera kontroll över din kropp, okvalificerade förtroende och ärlighet och trohet i ditt hjärta. Du skickar in eftersom jag har förtjänat ditt förtroende. Eftersom jag har öppnat mitt hjärta och min själ till dig. Eftersom jag har lyssnat till dina ord med mina öron och hjärta och har lärt sig att förutse dina behov och känslor. Och eftersom jag har visat sig värdig i dina ögon, du har gett mig den enda sanna skatt i livet, du har gett mig dominans över dig.

Vad du ger är inte onormal, men rena, naturliga och det mest sällsynta gåva en kvinna ger en man. Ni har gett mig fullständig och orubblig försäkran om ert engagemang för mig. Din undergivenhet är en magnifik gåva och heliga ansvar. Jag accepterar detta från dig med ödmjukhet och glädje. Jag förstår sällsyntheten och renheten denna gåva. Jag inser att det är din kropp och själ, ditt hjärta och sinne. Jag dominerar dig bara för att du har tillåtit det. Jag dominera bara för att du har låtit mig och när jag ser din kropp knäböja framför mig, i mitt sinne och hjärta du är upp över alla andra kvinnor, och alla jordens skatter. Vad ger du fritt kan i själva verket inte köpas."








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar