"Dreams are necessary to life." A.N

måndag 1 november 2010

Badhuset


"Är på badhus vilket egentligen inte är så ofta...vad jag gör där ja inte för att bda kanske mer för att kolla in lite härliga kvinnor...ler....sätter mej ner o beställer lite kaffe...finns lisom ett lite cafe i direkt anslutnibg till bassängen.....dricker mitt kaffe o kollar lite o får då se dej...du sätter dej ett bord bort...kan inte låta bli att kolla in din kropp o med ens börjar jag fantisera om hur du skulle vara att knulla...ser att du oxå kollar in mej lite...mmm..undrar om hon tänker samma sak om mej tänker jag o ler lite...efter en stund reser du dej o går mot dörren till en relax avd som finns i badhuset....ett par minuter efter att du gått följer jag efter dej o när jag kommer in kan jag se dej ligga på en skön relax säng....går sakta mot dej o du märker inget...det spelas lite rogivande musik noterar jag....väl framme vid dej stannar jag ....du ligger på mage o har endast en liten trosa på dej.....sakta börjar jag smeka dina lår ...o vader innan mina händer söker sig upp mot din rygg via din stjärt...masserar ryggen en stund för att sen åter låta mina händer leta sig neråt igen...den här gången stännar mina händer mellan dina ben o du kan känna hur jag masserar din fitta utanpå dina trosor...du särar dina ben o jag hör hur du andas lite högre o viskar ta mej.....smeker av din trosa som jag kan se är rejält blöt i grenen så jag förstår att jag gjort dej häftigt kåt......lägger mej bakom dej med huvudet mellan dina ben....börjar slicka din fitta o anal .........låter oxå ena handen massera din clitta o det dröjer inte länge förren jag hör dej såga ..ja ja ja...fortsätt nu kommer jag.....du skakar i hela kroppen o innan du slutar så känner du hur min kuk sakta pressas in djupt i din fitta...börjar knulla dej innan din orgasm helt avslutats...ja mer så mer...säger du......du har öppnat dina ögon o kan se att det är ett gäng män på väg in till oss....du bryr dej inte utan tänker ...ja låt dom ta mej allihop....jag tar tag i dina höfter o drar dej upp o ber dej ställa dej på alla fyra"




2 kommentarer: