"Dreams are necessary to life." A.N

lördag 25 september 2010

Vakna


" är att du kommer ut ur duschen och börjar göra dig i ordning för att gå och lägga dig sent på kvällen. Du borstar tänderna, går på toaletten och kryper ner under täcket. Du lägger dig på mage och somnar ganska snart. Då kommer jag in i sovrummet, tyst utan att väcka dig. Jag drar undan täcket så att din rumpa blottas. Jag kupar mina händer runt dina skinkor och leker med ett finger under din trosa, alldeles i sprickan mellan dina skinkor och lår. Sen fuktar jag ett finger och låter det glida lite djupare in mellan skinkorna tills jag känner dina blygdläppar under trosorna. Jag kysser dig på svanskotan och börjar nafsa längs din ryggrad upp till nacken, där jag för undan ditt hår så att jag kan kyssa och slicka dig i nacken och bakom ena örat. Med ena handen smeker jag dina skinkor och med den andra för jag undan täcket helt, så att du är helt blottad. Jag tar ett fast grepp om ditt hår och drar ditt huvud till mig, samtidigt som jag särar på dina ben med andra handen. Jag trycker mig in mellan dina skinkor tills jag känner din blöta öppning, och då trycker jag in mig med full kraft samtidigt som jag rycker hårdare i håret. Du vaknar med ett ryck och stönar när du känner hur du blir tagen och dominerad, hjälplös, men njutningsfullt..."

Wolff Wear

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar