"Dreams are necessary to life." A.N

onsdag 22 september 2010

Onsdagsmorgon



"vaknar o ser dej ligga på sidan med ryggen mot mej....smeker din rygg lätt för att sen resa mej å hämtar en ögonbindel som jag sätter på dej medan du fortfarande sover.......kysser dina bröst o dina vårtor svarar genast på mina kyssar genom att resa på sig o bli hårda...dom talar om att dom är redo igen....min kuk styvnar snabbt är så kåt av att se din underbara kropp så det nästan värker i min kuk...du vaknar sakta o känner hur jag reser dej o för dej mot en stol där jag sätter ner dej o bakbinder dej....frågar dej om du vill suga min kuk o du svara ja älskling låt mej smaka kuken är så kåt nu....du ser ju inget o kan inget göra där du sitter bunden....låter mitt blöta ollon röra dina läppar torkar liksom av ollonet o jag kan höra dej .....mmmm....när du känner den salta smaken...du öppnar sen din mun låter din tunga cirkla lätt på ollonet innan du tar in hela min kuk djupt i din mun...börjar sakta knulla dej i munnen nu...din fitta dunkar o du känner hur blöt du är.....just då känner du hur en tunga särar dina blygdläppar o en tunga glider lätt o snabbt in i fittan....men du förstår inte du har min kuk i munnen så det kan ju inte vara jag som just nu börjar slicka din fitta....ååå va skönt tänker du o bryr dej inte vem som slickar dej......"




Godare Mat  Pharma Optic  SoChic.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar