"Dreams are necessary to life." A.N

fredag 24 september 2010

Smek dig till orgasm!!!!!




"Du sitter i endast dina trosor eller om du inte gör det så skall du ta av dig dina byxor och sitta dig skönt vid datorn.

Ta gärna ena handen innanför trosorna och gnugga lite på klittan skönt.
Stoppa in ett finger i fittan och känn om du är lite våt?

Gnussa med bestämmda roterande rörelser på klittan och känn att du kåtar upp dig.

Tänk dig att du har bestämmt träff med mig, du är lite spänd och vet inte vad som skall hända.

Plötsligt ringer det på dörren, du går och öppnar.
Det är jag.En helt vanlig kille som hälsar artigt och du släpper in mig.

När dörren är stängt ger jag dig en kram och säger:

-Hej, dig har jag längtat efter!
Våra läppar möts i en varm kyss och våra tungor spelar mot varandra.

Jag tar av mig jackan och du säger att du har ordnat fika.

-Men fika kan vi ta efteråt, säger jag och ger dig en skön kram igen.
Kysser din nacke och drar händerna över din rygg ner mot din fina rumpa.

Kramar skinkorna på dig och trycker mitt underliv mot dig och du kan känna kuken trycka mot din mage.
För in händerna innanför din tröja och smeker din rygg.

Samtidigt som jag kysser din hals upp mot dina läpopar.
Drar händerna på framsidan av din kropp och knäpper upp dina jeans.

-Dom här behöver vi väl inte, säger jag och hasar ned brallorna på dig.

Du hoppar ur byxorna och jag sätter mig på huk ned och kysser insidan av dina lår.

Naffsar mig upp mot trosorna och du ställer dig bredbent så jag kan komma åt att smaka dig.

Jag tar ena handen och för undan trosan och låter en styv tunga smaka din goda fitta..
Du flämtar och gnyr lite medans du särar på benen

Jag reser mig upp och drar av dig tröjan och samtidgt tar jag av mig byxorna 
Kuken står rakt upp rakad och fin.

Jag ger dig en skön kram och kysser dig ömt och trycker mig mot dig så du känner kuken mot dig.

Tar ena handen mot kuken på mig och böjer den ner mellan dina ben och du känner ollonet mot din fitta.Drar undan trosen så ollonet kommer mot fittöppningen på dig.
Trycker lätt min sköna hårda kuk in i fittan på dig, du är riktigt blöt efter att jag slickat så kuken glider lätt in i dig utan problem.

Då går vi till sovrummet för att kunna ...................... bättre

Du lägger dig på sängen och trar av dig alla kläder.

Jag tar oxå av mig mina sista plagg
Du ligger dig på rygg med fint särade ben och jag lägger mig mellan benen på dig, med sikte på att få slicka lite fitta igen.
Det är så gott och du smakar så bra.
Jag drar med tungan nedifrån och upp till klittan.

Särar med mina bägge händer så jag kan lägga hela munnen över klittan på dig.

Jag naffsar och låter hela tungan rotera runt runt .
Sticker in tungan djupt in i dig

Tar två fignrar och juckar lätt, låter ett finger massera stjärten på dig medans jag virvlar med min styva tunga runt runt runt på klittan på dig.
Du flämtar och gnyr och tror du skall komma.

Så reser jag mig upp och står på knä mellan dina ben, har en hand på min hårda stora kuk och trycker den nedåt så ollonet kommer in i fittöppningen på dig
Du tar tag om mina höfter och trycer mig bestämmt mot dig så hela kuken kommer in i en stöt.

-JA!, säger du.
-KNULLA MIG HÅRT NU!!!!!

Jag faller framåt och står på mina armar ovanför ditt huvud så knullar jag dig med hårda bestämda stötar in in in

Fyller din fina sköna fitta med min stora hårda kuk.
Knullar dig hårt och länge tills du flämtande kvidder i en skön orgasm.

Känner att jag är på väg att komma, så jag drar mig ur dig och tar ett stadigt tag om kuken och drar fram förhuden och låter samtidigt som jag sprutar en stor sats på hela din mage upp mot brösten på dig.
Runkar lite så sista dropparna kommer ut.

Lägger mig på dig och flämtande ger dig en skön kyss
Och säger.
-Nu är det snart slut, kryper ner mellan dina ben igen och låter tungan virvla runt på klittan på dig

Så medans du flämtandes känner att det börjar rinna till igen så har min kuk rest sig och jag säger att nu vill jag knulla dig bakifrån.

Ställer mig bakom dig och låter kuken få komme in i din sköna våta fitta igen.

Tar tag om din sköna höfter och trycker in kuken hårt bakifrån.
Låter en tummen massera ditt anus medans jag knullar med stora hårda stötar in in in.

Du lägger dig flämtandes på magen och jag lägger benen utanför dina höfter hängandes på mina armar så knullar jag dig hårt och länge bakifrån.

DU SKRIKER, i en skön orgasm som varar länge länge medans jag knullar dig härligt med långa hårda stötar.
Tills jag känner att det är på gång igen.
Med en hälig stöt sprutar jag fittan full med min varma sperma och jag vrålar i en skön orgasm!!!


Flämtandes lägger jag mig över dig och kysser dig i nacken.

-Nu kan vi ta fikat, säger jag utmattad!
Du ler och nickar nöjt.

Fast detta gör vi snart om igen, säger du.......................

Hoppas du onanerat så du fått en skön orgasm."



MYHYGO Kvinna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar