"Dreams are necessary to life." A.N

onsdag 15 september 2010

Sakta...




"Att sen drömma sig vidare och få dig att tänka tanken när du lägger dig naken på mage i säng inatt. du sluter dina ögon och känner hur mina stora varma händer sakta börjar massera din nakna kropp du känner hur gott jag luktar och oljan jag masserar dig med känns varm och mjuk.jag får hela din kropp att mjukna och bli varm innan jag försiktigt börjar kyssa mig från din nacke nerför din rygg. Stannar upp lite när jag når din rumpa nafsar försiktigt innan jag kysser mig vidare nerför dina lår samtidigt känner du mitt långa hår killa dig så skönt. stannar upp igen i knävecken. särar försiktigt på dina ben och kysser mig uppåt inåt du putar lite med rumpan och jag närmar mig sakta. stoppar vänder dig om och börjar om uppifrån dina mjuka läppar kysser dig mjukt sen ner över din hals dina bröst retar vårtorna så dom styvnar och tar mig vidare neråt snart e jag så nära men retas lite till innan jag till slut låter min tunga sakta glida nerifrån upp i din mus. suger försiktigt in din lilla knapp med mina läppar och låter tungan sakta virvla runt ovanpå. och sen ........................................................................................... vill du ha fortsättning så vet du var jag finns"


Toppenliv              Dunken.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar