"Dreams are necessary to life." A.N

söndag 19 juni 2011

Mia Skäringer- Stygn


DET Borja SOM DET brukar: Kvinna och man 
Och vi lovade Att Alltid respektera varann, oh-oh 
Men sen Hände nåt JAG Angra jag tusen DYGN 
SA JAG, JAG HAR Hjärtat Fullt AV stygn 

DET SOM varit byggt AV-oskuld, heligt och hyra 
Lag i sönderslagna spillror 
Fördärvat, försent, oh-oh 
För JAG gjorde nåt JAG Angra jag tusen DYGN 
SA JAG, JAG HAR Hjärtat Fullt AV stygn 

Ja, JAG gjorde nåt JAG Fick Angra jag tusen DYGN 
SA JAG, JAG HAR Hjärtat Fullt AV stygn 
SA JAG, JAG HAR Hjärtat Fullt AV stygn 

JAG SA till Alla Barnen: "Mamma ar HAR. 
HON SKA hjälpa och försvara Alla dagar SOM-ar, "oh-oh 
Män DET Blev varannan vecka sedan tusen DYGN 
SA JAG, JAG HAR Hjärtat Fullt AV stygn 

DET Händer Att dom ringer och Vill Komma hit 
JAG långt gömma Mina Känslor och resonera en bit, oh-oh 
För DET Blev varannan vecka sedan tusen DYGN 
SA JAG, JAG HAR Hjärtat Fullt AV stygn 

Ja, JAG HAR dom varannan vecka sedan tusen DYGN 
SA JAG, JAG HAR Hjärtat Fullt AV stygn 
SA JAG, JAG HAR Hjärtat Fullt AV stygn 

Har ar vi da Tillsammans: Kvinna och man 
Vi Kan tråckla Vara revor SÅ gott SOM VI Kan, oh-oh 
SA Om du ville Vela Nagra Enkla DYGN 
Med nån SOM HAR Hjärtat Fullt AV stygn 

JAG försöker Vara Ärlig 
Om DET nu gar 
Och JAG Bär Dom SOM EN kronan 
Varje stygn, varje sår, oh-oh 
SA Om du ville Dela Nagra Enkla DYGN 
Har ar JAG Med Hjärtat fyllt AV stygn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar