"Dreams are necessary to life." A.N

lördag 18 juni 2011

Idealkvinna för en okänd man


Personlighet


En väldigt viktig egenskap är att min idealkvinna ska vara en kvinna. Hon ska kunna slappna av med mig och bara vara kvinnlig. Det innebär att det inte ska vara några makttävlingar, shit tests eller annat utifrån "feministisk" social konvention.

Hon ska vara vårdande, o gilla att ta hand om mig! Hon ska kunna laga mat o gilla att bjuda mig på middag once in a while, massage etc. Min kvinna ska behandla mig som kung, och för detta ska jag behandla henne som min drottning!

Hon ska ha humor o inte ta sig själv på för stort allvar, ungefär som jag. Hon ska kunna tycka om alla flash-klipp jag tycker om samt mycket av den komedi jag gillar. Hon ska även klara av att umgås med mina vänner, att vara "one of the guys" o inte bara "flickvännen".

Hon ska ha vara smart/intressant nog att föra ett intressant samtal. Hon (eftersom hon är smart) håller med mig i de flesta frågor, men vågar säga emot. Hon ska uppskatta många av de filmer jag uppskattar, och ska kunna tipsa mig om filmer och böcker som jag kommer att gilla. Hon ska hagjort saker i sitt liv som är intressanta och ha planer och mål med sin tillvaro.

Hon ska vara spontan och kunna ta initiativ. Till allt möjligt, både äventyr, sex, planer, etc. Det ska inte vara så att hon alltid "följer med" på mina planer, ibland vill jag bli överraskad med något också!

Hon ska vara lojal. Detta är en viktig egenskap. Hon ska vara ärlig med mig och trogen på alla plan. Det kommer jag att vara med henne.

Sexuellt

Hon ska vara öppen att prova nya grejer och kunna lära mig ett och annat. Hon ska vara spontan och nytänkande och hitta på massa snuskigheter när det passar och inte passar sig. Hon ska vara ok med att många gånger vara undergiven och bara bli tagen, medan andra gånger så får det vara åt andra hållet. Avslappnad som hon är kommer hon att ha lätt att få orgasmer
 av alla möjliga slag.


Utseende


Det finns många sorters attraktiva tjejer, så denna punkt kan komma att ruckas på. Men här är en riktlinje:

Hon ska vara både söt, snygg och sexig på samma gång. Hon ska vara vältränad o ganska smal. Inte modellsmal, men smal. Välformad o ganska liten rumpa. Välformade o fasta bröst, gärna liiite större än vad man skulle förvänta sig av en tjej med den kroppsbyggnaden :P.

Hon ska ha "puppydog-looken" som jag pratat om med mina wings: runda ansiktsdrag, vackra sötaögon, ett stort leende, gärna smilgropar, lite uppnäsa, och gärna fräknar! Hårfärg spelar inte så stor roll, men mörkblont/ljusbrunt är bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar