"Dreams are necessary to life." A.N

söndag 19 juni 2011

Fiskarna

 "Tror ni vad jag var tvungen lova till frugan för att hon släpper mig fiska !
Jag lovade henne att nästa vecka jag ska göra renovering i hela hus!"
Andra fiskare sa:" Det var lite! Jag lovade att jag ska ta hand om trädgård och bygger lekplats för barn!"
Den tredje sa:" Ni har tur!
Jag lovade att jag gör om hela köket och bygger berså i trädgårdet!"
Män fortsätter fiska och om några stund förstå att fjärde man är tyst.
"Hallo, Peter, - frågade den första man. - Vad gjorde du för att komma hit och fiska?"
Peter ryckte på axlarna lugnt.
"Jag ställde klockan 5.30 och när jag vaknade frågade jag henne: "Ska jag åka och fiska eller ska vi göra sex?"
Hon vände sig bort och sa: "Glöm inte regnkappa!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar