"Dreams are necessary to life." A.N

onsdag 5 januari 2011

Trosälskare

"Jag tycker mycket om trosor. De gör mig upphetsad. Visst är vackra kvinnor i åtsmitande baddräkter läckra, men inget går upp mot ett kvinnligt underliv med tunna trosor som täcker pubishår och kön. Att få en oväntad glimt av en fitta bakom ett par bomullstrosor gör mig kåt.

Ofta sitter jag på stranden på sommaren bara för att få se en vacker flicka byta om bakom en handduk; kanske har jag tur och handduken faller precis när hon sakta drar trosorna över sina höfter...

En gång berättade jag för en av mina bästa tjejkompisar om mitt intresse för kvinnliga underkläder. Vi hade druckit några glas vin, och samtalet kretsade snart kring sex. Av någon anledning hade vi aldrig blivit intima, Anna och jag, men nu satt vi i mitt rum och småpratade.

- Det viktigaste är att trosorna är sköna, konstaterade hon. Materialet ska helst vara bomull, och så får det inte skava mellan benen. Man är ju rätt känslig där...

För att illustrera detta lät hon sitt pekfinger glida över sitt kön på utsidan av hennes blå jeans. Hon särade på benen litet och tittade på mig under luggen med ett charmigt leende. 

Jag korsade benen där jag satt på sängkanten för att dölja den dramatiska styvnad som på bara några sekunder uppstod i mina kalsonger.

- Eh, ja, jag förstår, sa jag. Vad ska det vara för färg då, helst?

- Det är snyggt med svarta spetstrosor som man kan se genom litegrann. Fast jag föredrar faktiskt vita eller åtminstone ljusa trosor. Vill du se?

Jag stelnade till när jag insåg vad hon skulle göra. Hon reste sig från sin fåtölj och ställde sig framför mig. Ytterst långsamt började hon lirka upp sitt skärp. Mitt huvud var bara 20 cm från hennes underliv.

Knapparna i jeansen öppnade sig och jag såg hennes platta mage och överkanten på de vita trosorna. Då vände hon sig om och lutade sig lätt framåt samtidigt som jeansen började glida av och blotta en perfekt formad bak.

I mina kalsonger kände jag hur en stor droppe vätska lösgjorde sig från den stenhårda kuken och rann utför låret.

- Vad tycks? frågade Anna.

Hon stod framför mig i bara trosorna och ett linne som nätt och jämt skylde de toppiga brösten.

Jag rodnade så att jag blev svettig i pannan. Samtidigt gled kuken ur kalsongerna och in under jeanstyget. Jag ändrade ställning och då såg hon min jättestyvnad längs benet.

- Du vet, jag blev så himla kåt när vi pratade om trosor och sex tidigare... Jag är alldeles blöt, log hon mot mig.

Anna ställde sig litet närmare och särade aningens på benen. Mycket riktigt var trosorna mörkare framtill, alldeles framför fittöppningen.

Hon tig min hand och förde den mot sitt kön. Jag kände en svag doft av fitta när hon sakta pressade handen mot fittan. Den lätta fukten och värmen som mötte min hand fick kuken att styvna om möjligt ännu mer. Nu började det bli på tok för trångt i mina byxor... Anna började trycka sig hårdare och hårdare mot min hand, verkligen gnugga sig mot den.

- Ah... Det där var skönt... stönade hon lätt.

Jag beslutade mig för att diskret försöka lirka fram min kuk ur byxorna, men ändå låta henne hållas med min hand. Hon märkte att jag försökte få upp gylfen, så hon tittade ner och log.

- Jaså, det är inte bara jag som blir kåt av sådant här?

Hon ställde sig på knä, drog ner sitt linne på så vis att brösten blottades och fick av mig jeansen och kalsongerna i ett drag när jag lyfte på höfterna. Min penis stod rakt upp, och fukten på toppen glimmade i ljuset.

Försiktigt, nästan andäktigt, greppade hon min kuk med ena handen och lät den andra omfamna min pung. Hon smekte den lätt, klämde alldeles lagom hårt på den, något som fick mig att undslippa ett högst ofrivilligt stön. Sakta började hon runka min kuk. På det vis hon stod lät hon sina bröstvårtor gnida mot mina lår, och jag förstod av styvnaden att hon gillade den lätta beröringen. 

Hon gled upp över mina ben, och hennes mun omslöt min kuk, gled långsamt neråt, hela vägen in till roten. Jag föll bakåt av känslan. När mitt huvud landade på kudden smekte hennes händer över mitt bröst, samtidigt som hennes mun bearbetade min penis med långa, sugande drag.

Så, plötsligt ställde hon sig upp och drog mig till sittande ställning. Jag såg att hon var genomblöt mellan benen; en stor, mörk fläck var nu övertydlig på trosorna.

- Ser du nu? Titta noga, riktigt noga, på mina trosor. Är det sådant här du gillar?

Hennes röst var mer bestämd nu, och hon såg litet full i fan ut.

- Jo, sådant här gillar jag... mumlade jag med aningens grötig röst. Åsynen av de blöta trosorna och vad som fanns under fick min fantasi att sätta mig helt ur fokus.

- Smaka på dem då! sade hon och förde mitt ansikte mot sitt skrev.

Jag lät min tunga försiktigt snudda vid det fuktiga tyget. Doften från hennes safter, hennes kön, var underbar.

- Hårdare, litet mer! Smaka på riktigt då! sade hon med skärpa i rösten och jag lät munnen börja bearbeta hennes fitta genom trosorna.

Hennes välformade bröstvårtor stod styva rätt ut när hon mycket bestämt klev upp i sängen och åter tryckte mig bakåt i liggande ställning. Anna gränslade mig och satte sig över min kuk. Den snuddade vid hennes trosor.

- Vill du knulla nu eller? Du verkar ju inte direkt nödbedd...

Hon lutade sig över mig och kysste mig djupt och intensivt medan hon med ena handen förde sina trosor åt sidan. Min kuk kände nu tydligt värmen och vätan från hennes fitta. Snart, snart skulle jag få trycka in den i henne. Känna hennes muskler krama om mig, arbeta min kuk till en intensiv utlösning som jag med glädje skulle fylla henne med.

När hon kände att den låg rätt mot öppningen satte hon sig upp med händerna på min bröstkord.

- Nejdu, så lätt går det inte...

Hon flyttade sig uppåt, och placerade sig med skötet över mitt ansikte. Det droppade sakta ner fittsaft mot mig där jag låg. På ett sätt kändes det hela ytterst förnedrande, men på samma gång otroligt upphetsande. I vanliga fall brukade det alltid vara jag som tog kommandot till ytterst reguljära knull. Hur det här skulle sluta kunde jag i det här läget inte ens ana...

- Smaka på mig nu. Ordentligt. Slicka min fitta riktigt redigt nu. Jag vill komma över ditt ansikte, och jag vill komma riktigt jävla rejält. Blött och rejält. Du får runka samtidigt, det är helt okej.

Anna sänkte sig ner och satte sig över min mun. Jag började slicka henne, och hon rörde sig allt mer intensivt för att möta min tungas rörelser.

- Mer, mer! Hårdare! Så ja! stönade hon och den här gången var det hon som förlorat sansen. Allt hon gick på nu var instinkt. Samtidigt runkade jag mer eller mindre - vid det här laget var jag tvungen att sakta ner för att inte komma omedelbart... Jag ville dra ut på det så länge som möjligt.

Anna började skaka i hela kroppen och jag kände hur hela mitt ansikte täcktes av hennes fittsafter. Hennes stönanden fick även mig att släppa efter och kuken pumpade sats efter sats rakt ut...

Hon slappnade av och blev tung över mig. Jag låg darrande kvar, oförmögen att röra mig. Dels av hennes tyngd, men också av det faktum att jag precis upplevt mitt livs skönaste orgasm..."


ishop.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar