"Dreams are necessary to life." A.N

fredag 14 januari 2011

Slickherren

"jag älskar då att slicka,är helt galen i slickning,både vaginalt och analt,men upp till den jag slickar självklart,alla gillar inte anal slickning.min grej är den att jag vill utföra slickning utan motkrav på sex,just grejejn att bara slicka tänder mig så oerhört,att göra ett hembesök och att slicka kvinnan,du kan ligga i sängen eller sitta i soffan eller på en stol eller stå på alla 4:a,vilket som? jag söker inte engångs sex,utan vill ha återkommande,regelbundna träffar med samma kvinna,självklart så kan man göra mer än slickning,men just den grejen har jag velat gjort länge,typ att dörren är upplåst och jag smyger in o börjar slicka,finns många olika upplägg,hur känns den?"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar