"Dreams are necessary to life." A.N

söndag 13 maj 2012

Sex i astral (real upplevelse)



Jag sitter i en forum där finns folk som brukar ibland vara i astral. Vi diskuterar mkt om det och en dag en person erbjöd oss att börja experimentera. Jag blev oxå nyfiken . Han bor lång ifrån Sverige och klockan skiljer  sig i 5 timmar. Jag frågade vad ska jag göra. Han sa att jag ska lägga mig och slappna av och koncentrerar mig på solarplexus, kanske jag kommer att somna men det gör inget. Klockan var tidigt bara kl.21 men hos honom kl.2 natt. Jag trodde att kommer inte somna men somnade och plötslig jag känner så skönt... det kom massor orgasmer en efter andra och det pågå så lång tid Sedan ngn kramar mig och lägger sig bredvid och jag se den kille som jag aldrig har sett i livet. Man ser annorlunda i astral världen det blir mkt mer realistisk än i verkliga liv. Jag sett honom inte som vanliga människan med mänsklig kropp .Jag sett honom som  genomskinlig som har ngt ljus i sig. Jag var så överraskad och han sa mig "Hej raring!" Jag frågade : "Är det du? Jag pratar med dig? Hur kan det vara? Jag aldrig har pratat med ngn i astral!"  Jag försökte se mer av situation men vaknade i min kropp. På morgonen chattar jag med honom o frågade om han var hos mig. Han upprepade all situation precis som jag upplevde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar