"Dreams are necessary to life." A.N

torsdag 14 juli 2011

Kvinnor och mäns ordlista

Vad dom egentligen menar

Kvinnans ordlista

Ja =  Nej
Nej =  Ja
Kanske  =  Nej
Jag är ledsen..=  Du kommer bli ledsen
Vi behöver =  Jag vill ha
Vi behöver prata =  Jag behöver klaga
Okej... gör så =  Jag vill inte att du gör det
Du är.. så manlig =  Du måste raka dig och du luktar svett
Ja, det är ditt beslut =  Det rätta beslutet borde vara uppenbart nu
Gör som du vill=  Du kommer få betala för det här senare
Du är verkligen uppmärksam ikväll=  Är sex allt du tänker på?
Var romantisk, släck ljusen =  Jag hatar mina lår
Det här köket är så opassande =   Jag vill ha ett nytt hus
Jag skulle vilja ha nya gardiner =  Och nya möbler, nya tapeter...
Häng tavlan där! =  Nej, jag menar DÄR!
Jag hörde ett ljud =  Jag märkte att du höll på att somna
Älskar du mig? =  Snart kommer jag be om något dyrt
Hur mycket älskar du mig? =  Jag gjorde något idag som du verkligen inte kommer gilla
Jag är klar om en minut =  Ta av dig skorna, och hitta nån schysst hockeymatch på TV
Är min rumpa stor? =  Säg att jag är vacker
Du har verkligen lärt dig att kommunicera =  Så länge du håller med mig
Lyssnar du ens på vad jag säger? =  För sent, nu är du snart död
Jag skriker inte! =  Jag säger något viktigt



Mannens ordlista

Jag är hungrig =  Jag är hungrig
Jag är trött =  Jag är trött
Vill du gå på bio? =  Eventuellt vill jag ha sex med dig
Får jag bjuda dig på middag? =  Eventuellt vill jag ha sex med dig
Kan jag ringa dig någon gång? =  Eventuellt vill jag ha sex med dig
Fin klänning! =  Snygg urringning
Du ser spänd ut, vill du ha massage? =  Jag vill ta i dig
Vad är det som är fel? =  Varför gör du så stor grej av det här?
Vad är det som är fel? =  Jag antar att sex ikväll är uteslutet
Jag har tråkigt =  Vill du ha sex?
Jag älskar dig =  Låt oss ha sex nu.
Jag älskar dig också =  Okej, nu har jag sagt det. Det är nog bäst för dig om vi har sex nu!
Ja, jag gillar din nya frisyr =  Jag tyckte bättre om det förut
Ja, jag gillar din nya frisyr =  Sjuhundra spänn och det ser inte ett dugg annorlunda ut!
Låt oss prata =  Jag försöker visa att jag är en djup person och då kanske du vill ha sex med mig sen.
Vill du gifta dig med mig?=  Jag vill göra det olagligt för dig att ha sex med andra typer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar