"Dreams are necessary to life." A.N

söndag 31 juli 2011

Kittla sinnen

"Hej..kan berätta lite om d jag älskar o är mkt intresserad av samt har praktiserat ett tag nu..:)nämligen att kittla sinnen med alltifrån erotiska mentala förspel till att lära känna en kropp så att jag nästan kan "logga in" i din kropp o styra den helt som jag själv vill..inte kanske som du vill alla ggr..o då syftar jag mera på att du kanske vill komma men jag inte tillåter det just då iaf...:)
Jag gillar att försöka hitta kroppens "högsta nivå".. Om du förstår..att hitta de där man inte trodde att kroppen kunde klara av... Och det sker med hjälp av att få alla sinnen med på banan..kunna helt slappna av och ge sig hän totalt..släppa hämningarna och bara ligga ned och blunda..känna..njuta..:)
Exempelvis en ögonbindel...bara ligga ned och känna händer och fingrar som smeker ens kropp..inte veta nästa steg alls..vara lite utlämnad fast ändå inte..låta den andre styra helt o hållet...såå upphetsande...och mycket sensuellt...är en riktig tesaer...försöker hålla dina orgasmer på toppen länge innan jag låter dig få komma..:)"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar