"Dreams are necessary to life." A.N

fredag 8 april 2011

Kinky-sex


" Gillar kinky-sex och är en bra Master, bra komplett mao.
Vad är Kinky för mig?
Kinky för mig är när det inte blir äckligt. Kinky är när något känns lite förbjudet, lite extra exciting så att man blir sådär råtänd.
Kinky för mig är när man ställer sig själv frågan "oj är det jag som gör det här?". Om man mäter efter den metoden kan det mesta bli kinky, kanske…
Som t ex att ha oralsex på jobbet, inne i städskrubben…
Kinky för mig är också lite lättare bondage/BDSM. Som smisk, fisting, rollspel och att få sexuell eller emotionell njutning av att binda någon eller bli bunden med t.ex. handklovar, läderbojor eller lättare shibari. Jag har heller inget emot analsex...
Ska det klicka ska hon vara undergiven och inte jag ☺
Visst vaniljsex och ibland en och annan snabbis är för mig vanligast och ger på sitt sätt njutning. Men visst är det så att länge få sukta och bygga upp trycket av endorfiner och det erotiska med ord, blickar och små rörelser skapar bra förutsättningar till en rejäl urladdning, men den ska dröja. Jag vill sakta smeka av hennes kläder. Gärna använda några attribut som rep, handklovar, dildo etc :) och låta mina händer och tunga jobba sakta och metodiskt. Hon ska få böna och be om att få komma och det avgör naturligtvis jag. Jag vill att hon kommer i en lång och energitömmande fontänorgasm. Innan hon återhämtat sig vill jag ha sex där hon får komma när hon vill och hur många gånger hon önskar. 
Det viktigaste är att ett nej är alltid är ett nej, ett stopp är alltid ett stopp!
Hör gärna av dig"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar