"Dreams are necessary to life." A.N

söndag 3 april 2011

Erotisk dröm

"Jag har en erotisk dröm som jag skulle vilja förvekliga. Den går ut på att du och jag börjar med att prata i tfn litet grand så att vi får en känsla för varandra. När vi känner att vi är på samma "våglängd" så bestämmer vi oss för att träffas för en liten promenad tillsammans i närheten av där du bor. Då märker vi ju direkt hur vi känner för varandra... Känner vi båda för det så bjuder du in mig till dig i syfte att jag skall börja med att ge dig en skön massage. Vi går in i ditt sovrum. Vi ordnar så att den enda belysningen blir ett romantiskt stearinljus. Vi kramar varandra. Jag lägger en hand över din ena skinka samtidigt som jag luktar på din hals. Kysser den. Sedan letar sig våra munnar mot varandra och våra tungor möts. Vi smakar varandra. Jag lägger en moin högra hand över ditt högra bröst samtidigt som jag trycker dig intill mig med min vänstra hand. Sedan kommer vi på att det var ju en massage du skulle få varför du lägger di på mage i din säng. Jag sätter mig över dig och börjar mjukt att massera din nacke. Drar mina fingrar genom ditt nackhår så att du ryser av välbehag. Sedan masserar jag mjukt din rygg. Jag smeker av dig dina kläder så att du ligger naken på mage nedanför mig. Jag smeker yttersidan av dina bröst med mina händer innan jag fortsätter med att kyssa insidan av dina lår. Särar på dina ben så att jag även kommer åt att kyssa dina blygdläppar. Jag leker med min tunga över dem. Du svankar för att jag skall komma åt bättre. Sedan sticker jag försiktigt in min tunga i dig. Känner hur blöt du är. Sedan lägger jag samtidigt två fingrar på din lilla knopp. Smeker den. Jag är väldigt hård nu och vill inget hellre än att komma in i dig. Jag tar av mig så att även jag är naken. Du ligger kvar på mage beredd att ta emot mig. Jag tränger långsamt in i dig. Vi stönar av njutningen båda två...sedan så....
Hoppas du tyckte om det jag beskrev. Min erotisk dröm är att få komma in i dig när du ligger naken och redo på magen....jag hoppas att det låter som något som även du skulle vilja förverkliga. Vill du göra ett försök?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar