"Dreams are necessary to life." A.N

söndag 24 oktober 2010

Knulldocka

"skulle göra dig till min lilla knulldocka, knulla digi alla hål med min grova kuk som svider skönt när den tränger sig in i dina trånga hål... 

Ska låta min tunga slicka hela din kropp, nafsa på vårtorna, smeka fittan med mina fingrar innan jag tar mig ner och slickar din fitta med min tunga tills jag knappt kan känna den..

Vill se din söta mun med mjuka läppar försöka ta hela min kuk in medans jag kör in ett par fingrar i dina andra hål... slå min kuk på ditt ansikte emellan åt oxå tills du ber att få suga mer..
Ska vi börja så? ;)"

Omega 3 + Krill från Natusal

1 kommentar:

  1. Kan vara ett bra tips på sexleksaker intimleksaker.com
    Jag har precis köpt en underbara anal dildo på intimleksaker.com
    och en vaginapump på intimleksaker.se
    Har köpt Kamagra från potensmedel.co.uk
    Rekommenderar sexleksaker intimleksaker.com

    SvaraRadera