"Dreams are necessary to life." A.N

tisdag 4 oktober 2011

Härligt kinky (annons)


Mycket kinky!

Extrem kväll

Jag söker inte dig som vill ha det mjukt och mysigt, vill du ha raka motsatsen så fortsätt gärna läsa.

Jag har inte bråttom i mitt sökande utan jag väntar hellre på rätt kvinna!

Jag ser framför mig en kväll som inleds med att jag kommer innanför dörren och möts av en kvinna ståendes på alla fyra med en naken röv pekandes rakt mot mig. Jag kliver in och slickar lätt runt anus för att sen ta ett ordentligt tag om håret och och långsamt trycka in min stenhårda kuk i röven på dig. Drar sen ut kuken och går runt och trycker in den i munnen på dig, trycker med båda händerna i nacken på dig för att testa hur djupt du kan ta kuken... Jag kommer att knulla dig så långt ner i din hals att du kommer känna kräkreflexen sätta igång. Jag kommer dock inte sluta knulla dig i halsen, målet är att få dig att kräkas rakt på min kuk!

När du kräkts över min kuk så kommer jag att fortsätta ändå och tvinga dig till ytterligare en kräkning med kuken i halsen på dig.

Därefter drar jag dig i håret in till badrummet där jag lägger dig och börjar härligt kissa på hela dig. Tvingar upp din mun och fyller den med kiss för att se på när du motvilligt sväljer det.

Som du säkert förstår så bör du vara en kvinna som gillar att bli dominerad.

Du bör även gilla:
Analsex
Ass to mouth
Wet
Puking
Fist både vaginalt och analt
Bli ,
Matsex
Spanking
Förnedring

Som sig bör så har den här annonsen förmodligen fått vissa kvinnor att känna avsky och vissa känner sig nyfikna. Jag riktar mig till de som är nyfikna och ja kanske redan otroligt upphetsade. Jag vill veta att du klarar av det här, men jag vill även veta ifall du har några gränser.

Hör av dig nu, jag väntar ju ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar