"Dreams are necessary to life." A.N

lördag 5 februari 2011

Bakifrån...

"Jag ringer dig, vi bestämmer möte hemma hos dig, du lämmnar dörren öppen, du står på alla fyra med rumpan mot mig, du ser inte mig.
Jag går fram och smeker din rumpa, ditt sköte glänser av fuktighet, jag smeker dig sakta fram och tillbaka, du njuter, din klitoris är svullen av kåthet.
Jag smeker din klitoris med fingrarna, du stönar och vill att jag kommer in i dig, ska ta för jag in min hårda kuk i dig bakifrån, glider lätt in....mmmmm
Knullar dig sakta fram och tillbaka samtidigt som jag smeker din klitta......

Jag vänder dig om, särar dina ben och fittläppar, sakta slickar jag dig nerefrån och upp mot din klitta, suger in din klitoris i munnen och låter tungan virvla runt.
Du är så våt nu, sedan så kommer jag in med hela kuken i dig, knullar dig allt snabbare, precis innan jag sprutar så drar jag ut den och sprutar på din fitta så att jag kan smeka med ollonet över din fitta...mmmmm "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar