"Dreams are necessary to life." A.N

onsdag 23 juni 2010

Egoistisk fantasi

"jag skulle gärna vilja bli avsugen djupt av dig medans du rider på en härlig dildo. Nyrakad och fin. Kanske vi också har en spegel bakom dig så jag kan se den våta dildon åka in och ut så skönt...

Är du helt undergiven mig och jag säger åt dig vad jag vill att du ska göra och du bara lyder, stönar och pratar dirty med mig. Lite lagom slynaktig sådär...
då skulle jag först säga år dig att klä av dig naken


och sen posera på sängen och smek din fitta för mig

med så långt?

sen ställ dig på knä framför mig och ta fram min kuk

och sug mig stenhård. Djupt in. Så djupt du kan

och jag vill ha massor av saliv. Spotta gärna lite på kuken

så ska jag ta tag i huvudet på dig och börja knulla dig i munnen

medans du stönar och låter kåtare o kåtare

såå skönt

men om jag kommer så kommer jag i din mun

och du sväljer hela min sats förstås, precis som den lilla slynan du är"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar